РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000192647<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лабурцева О. І. 
Особливості маркетингової товарної політики підприємств легкої промисловості / О. І. Лабурцева // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2008. - № 1. - С. 43-51. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність активізації інноваційної діяльності в легкій промисловості України на підставі маркетингової орієнтації цієї діяльності. Запропоновано загальну схему процесу планування та реалізації маркетингової товарної політики, а також схему основних етапів процесу створення сезонної колекції для підприємств, що працюють у сфері модного бізнесу. Особливу увагу приділено методиці формування маркетингової концепції нового товару або товарної марки; систематизовано основні стратегії управління товарними марками.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.11-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського