Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000192647<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Лабурцева О. І. Особливості маркетингової товарної політики підприємств легкої промисловості / О. І. Лабурцева // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2008. - № 1. - С. 43-51. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Обгрунтовано необхідність активізації інноваційної діяльності в легкій промисловості України на підставі маркетингової орієнтації цієї діяльності. Запропоновано загальну схему процесу планування та реалізації маркетингової товарної політики, а також схему основних етапів процесу створення сезонної колекції для підприємств, що працюють у сфері модного бізнесу. Особливу увагу приділено методиці формування маркетингової концепції нового товару або товарної марки; систематизовано основні стратегії управління товарними марками. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.11-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|