Тарнавська Н. П. Побудова інноваційної моделі управління конкурентоспроможністю підприємства на основі розвитку креативної мережі / Н. П. Тарнавська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 579. - С. 596-601. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Запропоновано нове трактування моделі управління конкурентоспроможністю підприємства на інноваційній основі з урахуванням зміни умов і форм конкуренції у процесі побудови К-суспільства. Сформульовано основні засади побудови такої моделі; обгрунтовано необхідність формування дієвої креативної мережі з метою забезпечення функціонування інноваційної моделі управління конкурентоспроможністю підприємства на принципах превентивності, гнучкості та перманентності.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"