Височина І. Л. Психологічна адаптованість вихованців дитячих будинків та шкіл-інтернатів / І. Л. Височина, О. Є. Абатуров // Соврем. педиатрия. - 2008. - № 1. - С. 28-31. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Проведено психологічне обстеження вихованців дитячих будинків та учнів шкіл-інтернатів, які навчаються у початкових класах загальноосвітніх шкіл м. Дніпропетровськ. Одержані дані тестування за методиками Айзенка, Шмішека, темпінг-тесту та дитячим опитувальником неврозів дозволяють стверджувати про наявність різного рівня адаптованості до умов життя дітей з дефіцитом батьківського піклування. Проведення кореляційного аналізу результатів за чотирма методиками обстеження показало наявність різнорівневого та різноспрямованого характеру кореляційних зв'язків у вихованців дитячих будинків та дітей шкіл-інтернатів, що дозволяє стверджувати про наявність багатофакторної детермінованості процесу адаптації, де рівень адаптованості обстежених дітей визначається структурною перебудовою психологічних чинників, які його обумовлюють. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-993 + Ю952.14-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|