РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000196531<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Старостіна А. О. 
Сучасні проблеми управління маркетинговими ризиками / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 141-148. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Показано, що за умов істотного зростання невизначеності факторів зовнішнього маркетингового середовища українські підприємці стикаються із значними маркетинговими ризиками. Проаналізовано точки зору на сутність ризиків, взагалі, та маркетингових, зокрема. Запропоновано трикомпонентну структуру ризику та прикладну формулу маркетингового ризику. Надано визначення маркетингового ризику й управління маркетинговими ризиками. Показано ризики, з якими стикається підприємство під час маркетингової діяльності. Наведено результати дослідження маркетингових ризиків малих і середніх підприємств м. Київ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-99-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського