Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000196535<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Косар Н. С. Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірми / Н. С. Косар, В. В. Понтус, Ю. В. Огерчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 59-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано ефективність традиційних засобів реклами за умов посилення конкуренції; розглянуто сучасні альтернативні підходи у сфері реклами, які базуються на використанні концепції "маркетингу вражень" і "маркетингу за дозволом", в основі яких лежать емоційні мотиви. Визначено особливості їх впровадження у практику діяльності підприємств у розвиненихх країнах світу, на території України та близького зарубіжжя. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-803.81 + У9(4УКР)290-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|