РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000196535<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Косар Н. С. 
Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірми / Н. С. Косар, В. В. Понтус, Ю. В. Огерчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 59-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано ефективність традиційних засобів реклами за умов посилення конкуренції; розглянуто сучасні альтернативні підходи у сфері реклами, які базуються на використанні концепції "маркетингу вражень" і "маркетингу за дозволом", в основі яких лежать емоційні мотиви. Визначено особливості їх впровадження у практику діяльності підприємств у розвиненихх країнах світу, на території України та близького зарубіжжя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-803.81 + У9(4УКР)290-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського