Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000196926<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дейнека О. Є. Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії / О. Є. Дейнека // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 228-234. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто модель трансформації торговельної роздрібної мережі за умов загострення конкуренції на цільових ринках і збільшення привабливості регіональних ринків. Трансформація мережі супроводжується змінами організаційної структури, що відображається в появі нових структурних підрозділів і служб. Змін повинна зазнавати і маркетингова стратегія торговельної роздрібної мережі. Залежно від рівня ринку, особливостей цільових сегментів, поточної та потенційної конкурентної ситуації повинні змінюватися базові елементи маркетингової стратегії мережі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|