РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000196926<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дейнека О. Є. 
Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії / О. Є. Дейнека // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 228-234. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто модель трансформації торговельної роздрібної мережі за умов загострення конкуренції на цільових ринках і збільшення привабливості регіональних ринків. Трансформація мережі супроводжується змінами організаційної структури, що відображається в появі нових структурних підрозділів і служб. Змін повинна зазнавати і маркетингова стратегія торговельної роздрібної мережі. Залежно від рівня ринку, особливостей цільових сегментів, поточної та потенційної конкурентної ситуації повинні змінюватися базові елементи маркетингової стратегії мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського