РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000197938<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стадник Г. М. 
Шляхи дослідження стратегічних цілей і можливостей підприємств хлібопекарної промисловості за допомогою GAP-аналізу / Г. М. Стадник // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 23. - С. 86-89. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто такі поняття як метод аналізу GAP; розриви господарської діяльності підприємства, а саме розриви виробництва, конкуренції та стратегічні розриви. Метод аналізу GAP - це порівняно простий, але дуже практичний інструмент для підготовки стратегічних рішень у господарській діяльності підприємств. Він бере початок в американській теорії менеджменту, але за своєю суттю є модифікацією широко відомого методу порівняння. Результатом GAP-аналізу є розробка належного плану дій усунення недоліків у господарській діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського