Стадник Г. М. Шляхи дослідження стратегічних цілей і можливостей підприємств хлібопекарної промисловості за допомогою GAP-аналізу / Г. М. Стадник // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 23. - С. 86-89. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто такі поняття як метод аналізу GAP; розриви господарської діяльності підприємства, а саме розриви виробництва, конкуренції та стратегічні розриви. Метод аналізу GAP - це порівняно простий, але дуже практичний інструмент для підготовки стратегічних рішень у господарській діяльності підприємств. Він бере початок в американській теорії менеджменту, але за своєю суттю є модифікацією широко відомого методу порівняння. Результатом GAP-аналізу є розробка належного плану дій усунення недоліків у господарській діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.61
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|