Залужець І. Р. Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях / І. Р. Залужець, М. В. Кіндій, О. Б. Петрина // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 236-242. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто персоналізований продаж як важливий елемент комунікації підприємства з клієнтами, оскільки він є таким методом обслуговування клієнтів, який має великий вплив на рішення про купівлю, збільшуючи лояльність споживача до виробника. Успішна діяльність у торгівлі грунтується на професіоналізмі продавців, їх знанні технік персонального продажу, а також поведінці та очікуваннях споживачів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|