РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000200220<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гурч Л. М. 
Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринку / Л. М. Гурч, Н. С. Курчєва // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 870-882. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано застосування маркетингових комунікацій підприємством ЗАТ "Телесистеми України" (торгова марка PEOPLEnet), яке працює на українському ринку телекомунікацій. На базі виконаного аналізу обгрунтовано необхідність удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, викладено основні принципи, на яких повинна здійснюватись інтеграція маркетингових комунікацій у ринкову діяльність підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.7-211.1 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського