Чухрай Н. І. Залучення клієнта до участі у інноваційній діяльності підприємства / Н. І. Чухрай, М. О. Довба // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 352-359. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Висвітлено еволюцію ролі клієнта в інноваційній діяльності: від пасивного замовника до активного учасника у розробленні нового товару. Вивчено методи маркетингових досліджень споживчих потреб на промислових ринках. Доведено неефективність використання традиційних методів маркетингових досліджень у ході аналізу нових застосувань або властивостей товару. Розкрито сутність таких методів маркетингового дослідження як емфатичне проектування та спостереження за провідними користувачами.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"