Біловодська О. А. Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару / О. А. Біловодська // Пробл. науки. - 2008. - № 12. - С. 22-30. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Оцінено рівень і достатність інноваційного потенціалу за інтелектуальною, інформаційною, науково-дослідною та інтерфейсною складовими підприємства ТОВ ПП ЗІП, яке спеціалізується на виробництві і збуті лакофарбової продукції та пропонує послуги власних колор-студій ТМ Triora. Визначено рівень ризику виведення нової продукції на ринок, розроблено систему заходів із його зниження та розраховано ефективність реалізації інноваційної продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|