Біловодська О. А. Застосування засобів маркетингу та розроблення інноваційного товару / О. А. Біловодська // Пробл. науки. - 2009. - № 3. - С. 27-40. - укp.Виконано оцінку рівня і достатності інноваційного потенціалу за інтелектуальною, інформаційною, науково-дослідною та інтерфейсною складовими діяльності ПП "ЗІП", яке спеціалізоване на виробництві і збуті лакофарбової продукції та пропонує послуги власних колор-студій Triora<191>. Визначено ступінь ризику виведення нової продукції на ринок, розроблено систему заходів щодо їх зниження та розраховано ефективність реалізації інноваційної продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.9-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|