Шинкаренко В. Г. Класифікація напрямків вивчення споживачів автотранспортних послуг / В. Г. Шинкаренко, І. М. Ананко // Економіка трансп. комплексу. - 2009. - Вип. 13. - С. 84-90. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Зазначено, що за ринкових умов базою розробки планів діяльності автотранспортних підприємств є вимоги споживачів, тому їх вивчення є актуальною задачею. Розглянуто існуючі підходи до виділення напрямків вивчення споживачів і встановлено, що жоден із них не дозволяє системно вирішити поставлену задачу. Запропоновано виділяти напрямки дослідження споживачів за такими ознаками: їх характеристики, відношення до стимулюючих чинників маркетингу та стадії прийняття ними рішення про покупку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|