Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соц. психологія. - 2009. - № 3. - С. 24-39. - укp.Розглянуто проблему дослідження брендів. Для оцінки іміджу бренду адаптовано лексичну методику з психологічної теорії ознак. Кількісна оцінка іміджу 44 брендів на підставі анкетування 390 українських споживачів виявила чотирифакторну структуру ознак особистості, які приписуються брендам "компетенція", "екстраверсія", "прихильність" і "макіавеллізм". Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91 + У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|