Розглянуто особливості маркетингу під час виходу банку на ринок цінних паперів України. Визначено особливості здійснення депозитарних послуг банку як основи ухвалення конкурентних стратегій. Рекомендовано прийняти стратегічні маркетингові рішення банку в контексті освоєння двополярної концепції побудови маркетингової стратегії банку як інституційного інвестора: маркетингової стратегії залучення грошових коштів та інвестиційної стратегії з формування й управління інвестиційним портфелем комерційного банку.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"