РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000206151<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сорока М. В. 
Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства / М. В. Сорока // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 623. - С. 226-235. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено актуальність маркетингових досліджень у контексті здійснення українським промисловим підприємством інвестиційної діяльності. Доведено, що застосування маркетингового інструментарію (SWOT-аналізу, бенчмаркінгу, маркетингових досліджень) та економіко-математичних методів дозволяє істотно зменшити ризики участі потенційних інвесторів у конкретному бізнесі. Окреслено основні аспекти адаптації традиційних засобів маркетингу щодо дослідження та оцінки інвестиційних процесів. Обгрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-56-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського