Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000206151<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сорока М. В. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства / М. В. Сорока // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 623. - С. 226-235. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Висвітлено актуальність маркетингових досліджень у контексті здійснення українським промисловим підприємством інвестиційної діяльності. Доведено, що застосування маркетингового інструментарію (SWOT-аналізу, бенчмаркінгу, маркетингових досліджень) та економіко-математичних методів дозволяє істотно зменшити ризики участі потенційних інвесторів у конкретному бізнесі. Окреслено основні аспекти адаптації традиційних засобів маркетингу щодо дослідження та оцінки інвестиційних процесів. Обгрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-56-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|