РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000206875<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лебідь Т. В. 
Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства / Т. В. Лебідь // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 403-410. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено роль маркетингових нематеріальних активів у формуванні конкурентних переваг і збільшенні ринкової вартості підприємства. Розглянуто види нематеріальних активів відповідно до стандартів бухгалтерської та фінансової звітності та їх класифікацію за різними класифікаційними ознаками. Зазначено джерела формування й охарактеризовано основні види маркетингових нематеріальних активів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-145.711.2 + У9(4УКР)290-572

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського