Лебідь Т. В. Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства / Т. В. Лебідь // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 403-410. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.
Досліджено роль маркетингових нематеріальних активів у формуванні конкурентних переваг і збільшенні ринкової вартості підприємства. Розглянуто види нематеріальних активів відповідно до стандартів бухгалтерської та фінансової звітності та їх класифікацію за різними класифікаційними ознаками. Зазначено джерела формування й охарактеризовано основні види маркетингових нематеріальних активів.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"