РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000207391<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тимофеев В. А. 
Модель маркетинговых исследований и ее использование / В. А. Тимофеев, Н. Б. Ивченко, В. С. Ковтун // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2008. - № 2. - С. 50-56. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена математическая модель, позволяющая определить показатели, необходимые для проведения маркетинговых исследований. Приведен пример использования модели для определения показателей организации как системы массового обслуживания и расчет объема выборки, необходимой для проведения маркетинговых исследований с заданной точностью. Решение примера получено с помощью компьютерной программы, разработанной в среде Borland Delphi 7.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611 + У9(4УКР)211.1в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського