Крайник Л. В. Обгрунтування та оцінка ефективності схеми гальмового приводу тривісного моноблочного автобуса / Л. В. Крайник, І. Г. Дуфанець // Вестн. ХНАДУ. - 2008. - Вып. 42. - С. 17-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Зазначено, що реалізація в СНД пілотного проекту тривісного так званого 15-метрового міського автобуса/тролейбуса "Богдан А231" з моноблочним кузовом зумовила необхідність системного аналізу та перегляду традиційних засад проектування двовісних і дволанкових тривісних автобусів/тролейбусів. Проаналізовано 3 можливі схеми розділення гальмового приводу та оцінено їх ефективність з точки відповідності нормативним вимогам ЄЕК ООН N 13-09. Для збільшення швидкодії приводу запропоновано додаткове введення пришвидшувального клапана з диференціальним поршнем.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"