Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000209601<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сендецька С. В. Особливості брендингу продукції на ринку м'яса птиці / С. В. Сендецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 656-661. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто поняття "бренд", англо-американську й японську моделі брендингу, різні точки зору на брендинг у птахівництві. Наведено приклади формування бренду лідером ринку продукції птахівництва - акціонерним товариством закритого типу "Миронівський хлібопродукт". Описано результати опитування споживачів м'яса птиці у м. Львів про їх відношення до брендованої продукції. На їх базі зроблено висновки про особливості брендингу продукції птахівництва й умови успішного просування птахівничих брендів на ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.11 + У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|