РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000209601<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сендецька С. В. 
Особливості брендингу продукції на ринку м'яса птиці / С. В. Сендецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 656-661. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто поняття "бренд", англо-американську й японську моделі брендингу, різні точки зору на брендинг у птахівництві. Наведено приклади формування бренду лідером ринку продукції птахівництва - акціонерним товариством закритого типу "Миронівський хлібопродукт". Описано результати опитування споживачів м'яса птиці у м. Львів про їх відношення до брендованої продукції. На їх базі зроблено висновки про особливості брендингу продукції птахівництва й умови успішного просування птахівничих брендів на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.11 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського