Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000209790<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Косар Н. С. Особливості просування банківських продуктів / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 635. - С. 97-100. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.На підставі аналізу вторинної маркетингової інформації досліджено систему просування продуктів комерційних банків України та її вплив на клієнтів. Проаналізовано споживчі переваги стосовно різних видів реклами; визначено перспективність Інтернету як засобу поширення реклами на ринках банківських продуктів у сфері реалізації персоналізованого маркетингу та маркетингу у режимі реального часу. Надано пропозиції щодо вдосконалення окремих складових комунікаційної політики банків за умов економічної кризи. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|