Новаківський І. І. Оцінювання ефективності INTERNET-реклами / І. І. Новаківський, Л. С. Любомудрова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 175-182. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто сучасні способи розміщення реклами в глобальній мережі INTERNET, проведено порівняльну характеристику та доцільність використання цих способів з погляду їх переваг, недоліків, вартісної компоненти, цільової спрямованості. Запропоновано механізми аналізу економічної ефективності використання таких рекламних засобів із врахуванням принципів управління інвестиціями. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121 + З970.312.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|