Захарчин Г. М. Передумови та наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури / Г. М. Захарчин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 250-255. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Обгрунтовано необхідність організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури із врахуванням сучасних соціокультурних тенденцій. Проаналізовано наслідки використання фактора організаційної культури в маркетинговій політиці підприємства. Підкреслено роль соціально орієнтованого маркетингу в гармонізації корпоративного інтересу із загальносуспільним.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"