РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000210440<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Захарчин Г. М. 
Передумови та наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури / Г. М. Захарчин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 250-255. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури із врахуванням сучасних соціокультурних тенденцій. Проаналізовано наслідки використання фактора організаційної культури в маркетинговій політиці підприємства. Підкреслено роль соціально орієнтованого маркетингу в гармонізації корпоративного інтересу із загальносуспільним.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-642.11-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського