Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000212180<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Криворучко О. М. Процес реалізації стратегій використання маркетингових можливостей підприємства / О. М. Криворучко, І. С. Пипенко // Економіка трансп. комплексу. - 2009. - Вип. 13. - С. 129-137. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розроблено модель процесу реалізації стратегій використання маркетингових можливостей підприємства на підставі визначення та формалізації відповідних параметрів, яка відрізняється спроможністю встановлення ефективних способів досягнення бажаних станів взаємодії підприємства із суб'єктами середовища безпосереднього оточення. Цей процес дозволяє здійснити прогнозування змін ступеня використання маркетингових можливостей підприємства на обраний період часу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|