РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000213153<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Довбенко В. І. 
Роль інноваційного маркетингу у формуванні потенціалу розвитку підприємств / В. І. Довбенко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 198-208. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто можливості використання інструментів інноваційного маркетингу для формування потенціалу розвитку підприємств. За сучасних умов зростає роль визначення стратегічних пріоритетів розвитку на підставі нових нетрадиційних підходів до задоволення потреб як споживача, так і врахування майбутніх інтересів суспільства. Це потребує вибору параметрів розвитку на підставі оптимальних співвідношень ефективності та результативності з метою створення умов для задоволення не лише поточних, але й перспективних потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського