РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000213972<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Братаніч Б. В. 
Соціально-орієнтований освітній маркетинг у структурі філософсько-освітнього знання / Б. В. Братаніч // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено місце освітнього маркетингу у системі філософсько-освітнього знання. Досліджено основні напрями впливу сучасної філософії освіти на філософію і теорію освітнього маркетингу, взаємозв'язок філософсько-освітнього та маркетингового знання, можливості застосування методології філософії освіти для аналізу проблем освітнього маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ч34(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського