Набруско І. Ю. Споживання і рекламне конструювання статусу / І. Ю. Набруско // Вісн. Одес. нац. ун-ту. - 2006. - 11, вип. 10. - С. 80-88. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано проблему конструювання рекламною комунікацією соціального статусу у різних груп споживачів. Розглянуто соціокультурний контекст реклами як своєрідного механізму соціального контролю, яка не стільки популяризує споживацькі якості товару, скільки створює певну ієрархію речей та явищ, через їх вторинне означення - вибудову соціальної позиції. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.23 + С5*665.43-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|