Черниш Т. Створення приватної медичної установи в Києві: маркетингові аспекти / Т. Черниш, М. Хренов, І. Грига // Магістеріум. - 2008. - Вип. 32. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Зазначено, що розробка маркетингової стратегії виходу на ринок є необхідною умовою ефективної діяльності будь-якої організації, в тому числі й клініки. Маркетинговий план є головним інструментом такої стратегії. Детально описано процес сегментації ринку, надано оцінку факторів конкуренції та точок диференціації. Дослідження продемонструвало важливість у ході побудови маркетингової стратегії застосування методів інтерв'ю, аналізу документів. Одержана інформація стала базою для проведення SWOT-аналізу - визначення сильних, слабких сторін в діяльності інших клінік-конкурентів, загроз та можливостей для їх розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-2К)2 к
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|