РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000214399<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Черниш Т.  
Створення приватної медичної установи в Києві: маркетингові аспекти / Т. Черниш, М. Хренов, І. Грига // Магістеріум. - 2008. - Вип. 32. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зазначено, що розробка маркетингової стратегії виходу на ринок є необхідною умовою ефективної діяльності будь-якої організації, в тому числі й клініки. Маркетинговий план є головним інструментом такої стратегії. Детально описано процес сегментації ринку, надано оцінку факторів конкуренції та точок диференціації. Дослідження продемонструвало важливість у ході побудови маркетингової стратегії застосування методів інтерв'ю, аналізу документів. Одержана інформація стала базою для проведення SWOT-аналізу - визначення сильних, слабких сторін в діяльності інших клінік-конкурентів, загроз та можливостей для їх розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-2К)2 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського