Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000215990<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Скригун Н. П. Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2008. - № 26. - С. 120-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій і його елементи; обгрунтовано необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача у процесі формування комунікаційного міксу; виокремлено типи споживачів із урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|