Єфімова Н. О. Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. О. Єфімова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 c. - укp.Уперше встановлено, що стендова реклама, яка ілюструє алкогольну та тютюнову продукцію, є найбільш істотно представленою у свідомості молоді. Розкрито розходження у значимості елементів рекламного щита (графічної частини, слогану, текстової інформації) у процесі його сприйняття між особами, у свідомості яких домінує тютюнова та алкогольна продукція, і тими, у кого немає подібної виразності. Виділено мотиваційні, емоційно-вольові, інтелектуальні, комунікативні та інші властивості особистості, що є детермінантами у разі вибірковості сприйняття реклами різних видів продукції. Уточнено представлення про психологічну суть реклами як певної психотехнології, орієнтованої на маніпулювання мотиваційно-потребовою та свідомою сферою особистості, яка розвивається. Розкрито суть реклами як певної психотехнології, орієнтованої на маніпулювання мотиваційно-потребовою та свідомою сферою особистості, яка розвивається. Досліджено психолого-педагогічні умови щодо адекватного сприйняття рекламних повідомлень молоддю. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2 + Ю959.91-997 + Ч481.350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА333777 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|