Козак Н. В. Дидактичні основи професійної підготовки майбутніх учителів у ФРН (друга половина XVIII - кінець ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Козак; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2000. - 20 c. - укp.Проаналізовано теоретичні основи організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах ФРН, розкрито форми і методи вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів. Установлено, що сучасна система педагогічної освіти ФРН - це різнопланова, проте добре відлагоджена освітня галузь. Найважливішою особливістю професійної підготовки майбутніх вчителів є відсутність єдиної загальнодержавної системи освіти. Кожна з федеральних земель, що має свої характерні риси підготовки, успадкувала розподіл на дві фази - теоретичну і практичну. Майбутнім учителям дають підготовку з двох спеціальностей: основної та додаткової. Значну увагу приділено предметам психолого-педагогічного циклу. Високий професійний рівень педагогічних кадрів зумовлено науково обгрунтованою системою професійного відбору, індивідуалізацією навчального процесу, розвитком творчих здібностей студентів, співпрацею викладачів і студентів у науково-дослідній роботі. Двоступеневу модель підготовки вчителів можна використовувати у процесі реформування системи педагогічної освіти України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.513(4Гер) + Ч489.513(4Гер)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311002 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|