Бутенко Г. П. Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук / Г. П. Бутенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.Уперше на концептуально-прикладному рівні узагальнено досягнення педагогічної діагностики та викладено нові історико-педагогічні дані про її становлення та розвиток. Проаналізовано позитивний досвід Великої Британії з оцінюванння навчальних досягнень учнів (НДУ) на різних етапах навчання та визначено сутність і функції тестів досягнень. Досліджено модель діагностування НДУ у країні, запропоновано сучасні методики оцінювання НДУ, зокрема, розв'язання проблемних ситуацій, описові характеристики. Показано позитивну роль спілкування вчителя й учнів у процесі діагностування НДУ в англійських школах, розроблено рекомендації щодо його використання в навчальних закладах України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч424(4ВЕЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА342758 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|