Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000227835<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Олійник Т. О. Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т. О. Олійник; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2006. - 19 c. - укp.Удосконалено економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості. Визначено суть і зміст цього механізму. Розвинуто організаційні структури управління маркетингом на підприємстві. Удосконалено процедури оцінки динаміки обсягів, структури та асортименту товарів швейної галузі. Здійснено оцінку чинників впливу на маркетингові дослідження на підприємствах швейної галузі, виявлено особливості їх проведення. Удосконалено етапи життєвого циклу впровадження нового товару на ринок. Обгрунтовано стратегію зростання підприємств швейної галузі на підставі маркетингових досліджень. Розроблено маркетингову інформаційну систему підприємства та галузеву маркетингову систему для даних підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347978 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|