Ляшик О. А. Жанрова специфіка композиційно-смислової структури поетичного тексту: лінгвокогнітивний аспект (на матеріалі творів американського поетичного ренесансу) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О. А. Ляшик; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.Вивчено лінгвокогнітивні особливості композиційно-смислової структури (КСС) поетичних текстів американського поетичного ренесансу у контексті їх жанрової специфіки. З'ясовано місце понять "жанр" і "композиція" поетичного тексту у царині когнітивної поетики. З'ясовано роль концептуальної метафори та концептуальної метонімії у формуванні та реконструкції концептуального рівня КСС, а також значення сюжетно-образного архетипу в активації передконцептуального рівня КСС модерністського поетичного тексту. У рамках теорії можливих світів проаналізовано гносеологічні властивості текстів американського поетичного ренесансу, у аспекті яких установлено жанрові ознаки таких текстів. На підставі домінантних жанрових ознак і параметрів КСС досліджуваних текстів розроблено їх типологію. Взаємозв'язок і взаємодетермінованість між жанровими ознаками та композиційними параметрами текстів американського поетичного ренесансу продемонстровано шляхом побудови постійно відтворюваних жанрово-композиційних моделей формування змісту та смислу. Це уможливило виявлення низки стратегій розгортання змісту та смислу, за якими створено досліджувані поетичні тексти, а також лінгвокогнітивних особливостей жанрово-композиційного моделювання дійсності, що є спільними для всіх текстів епохи "американського відродження". Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-72 + Ш401.171 + Ш5(7СПО)-357
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347587 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|