Трофименко М. О. Забезпечення екологічного маркетингу на промисловому підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.08.01 / М. О. Трофименко; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2001. - 20 c. - укp.Розроблено теоретико-методологічні та методичні засади вирішення проблеми формування економічного механізму екологізації маркетингової діяльності промислових підприємств з урахуванням всіх етапів і стадій життєвого циклу продукції. Запропоновано методичні підходи до оцінки екологічних витрат промислового підприємства на основі використання концепції еколого-економічних збитків на етапах виробництва, пошуку ринків збуту та реалізації продукції, які враховують внутрішні негативні ефекти природокористування. Сформульовано відповідно до умов екологізації матеріально-технічного забезпечення промислового підприємства методичні положення багатокритеріальної оцінки каналів і варіантів постачання ресурсів з урахуванням фактору ризику. Розроблено науково-методичні підходи та рекомендації щодо формування маркетингової стратегії промислового підприємства на підставі використання показників екологічних витрат. Визначено структурно-функціональні складові економічного механізму екологізації маркетингової діяльності підприємств, у межах якого поглиблено принципи інформаційного, фінансового, організаційного забезпечення всіх етапів і стадій життєвого циклу екологічної продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-28
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА314228 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|