РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000230281<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федорченко А. В. 
Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / А. В. Федорченко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні питання удосконалення систем маркетингового управління підприємствами чорної металургії з позицій соціально-етичного маркетингу. Визначено фактори, що впливають на процес трансформації систем маркетингового управління промисловим підприємством, розкрито й удосконалено маркетингову сутність понять соціально-етичного й екологічного маркетингу, а також обгрунтовано напрямки впровадження елементів системи екологічного маркетингу в практику господарювання вітчизняних підприємств металургійної галузі. Розроблено методику визначення ефективності використання концепції соціально-етичного маркетингу в чорній металургії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311792 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського