Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000230281<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Федорченко А. В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / А. В. Федорченко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2000. - 19 c. - укp.Досліджено теоретичні та методичні питання удосконалення систем маркетингового управління підприємствами чорної металургії з позицій соціально-етичного маркетингу. Визначено фактори, що впливають на процес трансформації систем маркетингового управління промисловим підприємством, розкрито й удосконалено маркетингову сутність понять соціально-етичного й екологічного маркетингу, а також обгрунтовано напрямки впровадження елементів системи екологічного маркетингу в практику господарювання вітчизняних підприємств металургійної галузі. Розроблено методику визначення ефективності використання концепції соціально-етичного маркетингу в чорній металургії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311792 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|