Ульянова Г. О. Захист авторських прав у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Г. О. Ульянова; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2008. - 18 c. - укp.Обгрунтовано теоретичні засади розвитку авторських прав у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою. Визначено сутність поняття та специфіку даних правовідносин, охарактеризовано їх суб'єкти й об'єкти. Проаналізовано ознаки реклами як об'єкта авторського права, досліджено її співвідношення з іншими його об'єктами. Висвітлено договірні засади використання об'єктів авторського права у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою. Розглянуто правове забезпечення захисту авторських прав, форми та способи його здійснення. Обгрунтовано доцільність поширення практики неюрисдикційної форми захисту авторських прав. Показано особливості захисту авторських прав у судовому порядку. Розроблено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства про рекламу, авторське право та суміжні права, а також право інтелектуальної власності. Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)306
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА361330 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|