Груба Т. Л. Збагачення мовлення учнів V-VI класів синонімічними формами на міжпредметній основі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. Л. Груба; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.Розглядаються лінгвістичні, дидактичні та власне методичні засади проведення словникової роботи у зв'язку з вивченням української мови, літератури, народознавства, історії, природознавства тощо. Встановлено, що особливо ефективними є такі види робіт, як спостереження за роллю синонімів у мовленні, лінгвістичний та стилістичний експеримент, вільний диктант, ситуативні вправи, редагування, створення тематично згрупованого словника-мінімуму синонімів української мови. Запропоновано систему роботи над збагаченням активного словника учнів синонімами, що належать до різних частин мови. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.322
Шифр НБУВ: РА301281 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|