Копіца Є. П. Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі : Автореф. дис... канд. пед. наук / Є. П. Копіца; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2006. - 20 c. - укp.Вивчено рівні розвитку словникового запасу учнів гімназії (медичних класів) на базі наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі (української мови, української літератури, біології, основ латинської мови з медичною термінологією). Досліджено особливості засвоєння учнями гімназії наукової лінгвістичної, літературознавчої, біологічної, медичної навчально-термінологічної лексики на міжпредметній базі. Визначено критерії та показники, охарактеризовано ступені та рівні засвоєння учнями гімназії даної лексики. Розроблено лінгводидактичну модель збагачення словникового запасу учнів науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі, що має чотири етапи, а саме: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-творчий і оцінно-регулятивний. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.33
Шифр НБУВ: РА343525 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|