Діденко Д. М. Збільшення ресурсу бандажів коліс локомотивів за рахунок удосконалення технології репрофілювання поверхонь кочення : автореф. дис... канд. техн. наук / Д. М. Діденко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.Установлено, що однією з причин суттєвого зниження ресурсу бандажів є нераціональний вибір методів вимірювання та контролю зносу поверхонь кочення, а також технології репрофілювання у процесі експлуатації. Розвинуто теорію фрикційної контактної взаємодії коліс з рейками, згідно з якою доцільно використовувати як аргумент функції розподілу параметрів двоточкового контактування повної бічної сили, що діє на колесо з боку рейки з урахуванням жорсткісних, інерційних і демпфірувальних властивостей колії. Удосконалено метод геометричного моделювання зношених профілів і коліс і рейок, який грунтується на припущенні, що знос є величиною, пропорційною ступеню взаємного проникнення контурів досліджених профілів і коефіцієнту відносного зносу. Запропоновано підхід до вирішення питання збільшення бандажів локомотивів, який базується на селективній корекції показників зносу у процесі репрофілювання. Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.1/9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА358187 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|