Савельєва К. В. Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового управління підприємствами : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / К. В. Савельєва; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 18 c. - укp.Узагальнено основні підходи до розуміння зв'язків підприємств з громадськістю, виявлено проблеми маркетингового управління цими зв'язками, вдосконалено класифікацію громадськості, розглянуто поняття стратегічного набору в сфері зазначених зв'язків. Надано визначення комплексної маркетингової системи їх потенціалу. Проведено маркетингові дослідження практики використання зв'язків з громадськістю у підприємствах за напрямками: діагностика комплексної маркетингової системи потенціалу зв'язків, моніторинг громадської думки, маркетинговий контролінг діяльності підприємств у даній сфері. Наведено рекомендації щодо вдосконалення управління зв'язками з громадськістю за умов маркетингової орієнтації підприємств. Розроблено комплексну маркетингову систему потенціалу цих зв'язків. Запропоновано систему стратегічних наборів, які враховують основні параметри діяльності щодо зв'язків з громадськістю. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1 + У9(4УКР)421.1-21 + У9(4УКР-4ДОН)290-212.1 + У9(4УКР-4ДОН)421.1-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328641 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|