Левченко О. М. Зменшення рівня шумовипромінювання автомобільної шини в процесі її експлуатації : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О. М. Левченко; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2008. - 24 c. - укp.Проведено структуризацію причин і джерел виникнення шуму автомобільної шини. Наведено математичні залежності, які описують процеси випромінювання шуму автомобільною шиною, основними джерелами якого є вібрація каркаса шини, прослизання елементів протекторного шару відносно дорожньої поверхні та видавлювання повітря з канавок протекторного шару. Математична модель дозволяє оцінити рівень шумовипромінювання існуючих шин і спрогнозувати його у процесі їх експлуатації та на стадії проектування перспективних шин. Математична модель, окрім основих експлуатаційних факторів (швидкості, навантаженості, внутрішнього тиску газу) і конструктивних параметрів (геометричних характеристик каркаса шини та протекторного шару, фізико-механічних властивостей матеріалу шини), описує залежність рівня випромінювання шуму шиною від щільності газового наповнювача. Наведено результати експериментальних досліджень, проведених за дорожніх і лабораторних умов, щодо заміру рівня шуму автомобільної шини, під час її руху на асфальтобетонному покритті у діапазоні швидкості від 20 до 100 км/год. Показано адекватність одержаних розрахункових результатів експериментальним. Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.66-021.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА361778 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|