Саєнко О. М. Комунікативні характеристики німецькомовних текстів електронного жанру "Профіль компанії" : автореф. дис... канд. філол. наук / О. М. Саєнко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 20 c. - укp.Зазначено, що тексти електронного жанру "Профіль компанії" на відміну від традиційних друкованих PR-матеріалів мають особливості, а саме: гіпертекстову структуру; особливу значущість паралінгвістичних засобів, фактичну й апелятивну цілеустановки. Особливу роль у реалізації основних текстових категорій відіграють гіпертекстові зв'язки. Паралінгвістичні засоби оформлення гіперпосилань здійснюють синсематичні відносини з вербальними, коли вербальна частина не може існувати незалежно від невербальної, а зображення є обов'язковим елементом тексту. За умов жанрової конвергенції відбувається трансформація структурно-семантичних і вербальних ознак німецькомовних текстів електронного жанру "Профіль компанії", внаслідок якої формується нова комунікативно-прагматична норма PR-текстів. Мовностилістичні особливості текстів зазначеного електронного жанру формуються за умов взаємодії лексичних і граматичних засобів різних функціональних стилів, а саме: термінів, засобів синтагматичної та парасинтагматичної експресивності, засобів мовної економії та синтаксичного упорядкування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-70
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА354088 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|