Аль-Салаймех М. А. Кон'юнктура ринку і маркетингове планування на підприємстві : Автореф. дис. канд... екон. наук : 08.06.01 / М. А. Аль-Салаймех; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2002. - 19 c. - укp.На підставі аналізу теоретичних і практичних аспектів розвитку маркетингу надано комплексне визначення маркетингу як системи підприємницької діяльності, спрямованої на планування, ціноутворення, просування та розподіл необхідних товарів і послуг споживачам. Проаналізовано існуючі концепції розвитку маркетингу та доведено, що на сучасному етапі багато підприємств змінюють напрямок своєї діяльності від галузі масового збуту і товарно-диференційованого маркетингу до маркетингу, орієнтованого на цільові групи. Розглянуто проблеми оптимізації, сегментування та позиціювання ринку. Запропоновано варіанти сегментування ринку з використанням різних критеріїв, а також науково-методичний підхід до визначення стратегії позиціювання з урахуванням різних факторів (покупців, конкурентів). Розроблено методичний підхід до вивчення кон'юнктури ринку, проаналізовано узагальнені показники конкурентоздатності побутової радіоапаратури та наведено пропозиції щодо розробки оптимальної маркетингової політики підприємства з урахуванням кон'юнктури ринку. Розглянуто проблеми планування маркетингової адаптації підприємства, маркетингового планування просування товарів та організації маркетингової служби на підставі аналізу структурних підрозділів підприємства, взаємодіючих зі споживачами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1-23
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА321771 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|