Картава Ю. А. Корекція психофізичного розвитку дітей дошкільного віку з порушенням зору засобами ритміки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Ю. А. Картава; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - К., 2006. - 20 c. - укp.Здійснено науковий аналіз проблеми корекції вторинних порушень у психофізичному розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору з застосуванням засобів музично-ритмічної діяльності. Розроблено комплексну методику та діагностичний щоденник виявлення рівнів музично-ритмічного розвитку дітей. Створено модель та визначено види музично-ритмічної діяльності, спрямовані на задіяння збережених аналізаторів на мономодальній, бімодальній і полімодальній засадах. Основною вимогою їх виконання є узгодження роботи всіх задіяних аналізаторних систем у заданому темпі та ритмі. Корекційна робота під час занять з ритміки з дітьми віком 5 - 6 років з порушенням зору спрямована на розвиток мовленнєво-рухового апарату з урахуванням його темпоритмічної основи, дрібної моторики, загальної психомоторики з метою виправлення неправильної постави, розвитку музично-сенсорних і творчих здібностей. Методика корекційної роботи з такими дітьми передбачає чотири етапи, а саме: мотиваційно-пропедевтичний, понятійно-пізнавальний, музично-ритмічний, репродуктивно-творчий. Доведено ефективність запропонованої програми та методики занять з ритміки, що дозволяє підвищити рівень корекційно-розвивальної та навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з порушеннями зору. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.91
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347939 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|