Разумна А. Г. Критеріально-орієнтоване тестування як засіб корекції навчальних досягнень молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. Г. Разумна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.Досліджено проблему взаємозв'язку педагогічної оцінки та корекції навчальних досягнень молодших школярів, який розглянуто у системі науково обгрунтованих критеріїв. Модифіковано методику критеріально-орієнтованого тестування навчальних досягнень з урахуванням уточненого змісту виконавчого, операційного та творчого критеріїв. Виконавчий критерій висвітлює репродуктивні сторони навчальних досягнень, логіко-операційний - ступінь оволодіння навчальними діями й операціями, творчий - здатність використовувати актуальні знання в нестандартній ситуації. Визначено умови прогностичності педагогічного тестування та корекції навчальних досягнень молодших школярів на базі моделі їх критеріальних профілів. Надано перелік специфікованих навчально-пізнавальних вмінь-критеріїв, орієнтованих тестових завдань для перевірки рівня навчальних досягнень у засвоєнні програмного курсу математики початкової школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА313229 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|