Зелінська О. І. Лінгвальна характеристика українського рекламного тексту : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. І. Зелінська; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 17 c. - укp.Досліджено структурно-семантичні, стилістичні, лексичні, граматичні властивості рекламних текстів. Проаналізовано принципи організації інформації у рекламних зверненнях, роль заголовка та слогана - ключових елементів рекламного оголошення. Виявлено основні логіко-композиційні моделі рекламних текстів. Розглянуто лінгвальні та екстралінгвальні компоненти рекламних текстів. Простежено взаємозалежність позитивної прагматичної спрямованості рекламних звернень та особливостей добору їх мовних і позамовних складових. З'ясовано особливості функціонування мовних засобів у рекламних текстах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-716
Шифр НБУВ: РА318036 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|