Єрмоленко С. І. Лінгводидактичні засади вивчення простого ускладненого речення на філологічних факультетах у педагогічних навчальних закладах : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Єрмоленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 21 c. - укp.На підставі аналізу лінгвістичних, лінгводидактичних і психолінгвістичних джерел і практики навчання у вищій школі теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику комунікативно зорієнтованого вивчення простого ускладненого речення на філологічних факультетах у педагогічних навчальних закладах. Визначено критерії добору змісту навчального матеріалу. Розроблено систему навчальних вправ з елементами стилістичного синтаксису. Підібрано тексти різних функціональних стилів. Виявлено методи та прийоми, які сприяють сформованості професійної спрямованості компетентності у майбутніх учителів-словесників. Запропоновано систему навчальних вправ (стилістичих і пізнавально-функціональних), яка грунтується на концепції В. Мельничайка. Відзначено, що стилістичні та пізнавально-функціональні вправи пов'язані з синонімією та стилістичними фігурами, які призначені для розвитку вміння знаходити, розпізнавати, конструювати, аналізувати синонімічні конструкції різних типів, стилів і жанрів мовлення. Навчальні вправи мають три рівні складності, а саме: репродуктивний, частково-пошуковий, дослідницький (творчий). Запропоновано й апробовано інноваційні технології на лекціях, практичних заняттях, під час виконання самостійної роботи. Ефективність методики теоретично обгрунтовано й експериментально доведено. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА365284 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|