Дороз В. Ф. Лінгвокультурологічний підхід до вивчення української лексики у 5 - 6 класах шкіл з російською мовою навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. Ф. Дороз; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.Вперше обгрунтовано доцільність вивчення української етнокультурознавчої лексики у зіставленні з рідною мовою учнів (російською та болгарською). Висвітлено сучасні погляди лінгвістів, психологів, культурологів, етнографів на джерела лексикології та взаємовплив мов і культур народів, що проживають на території України. Відібрано та проаналізовано основне лексичне, фонове та символічне значення слова певних українських етнолексем у зіставленні з російськими та болгарськими. Обгрунтовано психолого-педагогічні та методичні передумови успішної роботи над етнокультурознавчою лексикою. Визначено місце лінгвокультурологічної роботи у шкільному курсі української мови як другої у школах з російською мовою навчання. Розроблено методи та прийоми аналізу різних аспектів значення слова та міжмовних зіставлень. Доведено ефективність поєднання запропонованого змісту навчання з традиційним матеріалом у розділі "Лексикологія". Виявлено придатність відібраного дидактичного матеріалу, прийомів і методів навчання для успішної роботи над збагаченням словникового запасу дітей у школах з поліетномовним складом учнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.3
Шифр НБУВ: РА334671 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|