РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235266<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жаворонкова О. Р. 
Маркетинг в банківській діяльності : автореф. дис... канд. екон. наук / О. Р. Жаворонкова; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні засади та прикладний інструментарій удосконалення маркетингу у банківській діяльності. Обгрунтовано основні напрями використання маркетингу на підставі партнерських відносин, що сприяють зростанню рівня конкурентоспроможності банків. Доведено необхідність розширення діяльності щодо інформування клієнтів, що найбільш впливає на розвиток партнерства. Досліджено поведінку вітчизняних споживачів банківських послуг, з урахуванням одержаних результатів розроблено методичні засади та нові критерії оцінки їх якості. Запропоновано сегментацію банківських клієнтів за принципом життєвого циклу людини. Розглянуто клієнтську базу даних, що містить інформацію, небхідну для розвитку маркетингу на підставі партнерства. Проаналізовано фінансові можливості різних сегментів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356362 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського